اصلا نزار بیاد اصلا تهران اصلا جای امنی نیست .مخصوصا اونجایی که میخوان بسازن .من الان اومدم خونه مامانم تهران وحشتناک تازه قراره وحشتناک تر هم قراره بشه
چیکاره اس شوهرت داره چیکار میکنه این ها مهمه
اگه کارش جای خطرناک هست که گور پدر کار و اصلا نزارش بره به ریسکش نمی ارزه ولی اگه جای خطرناک نیس جهنم و ضرر بفرستش
کارش چیه
بنظرم اگ کارش نزدیک مناطق نظامی نیس بذار بره الان خیلیا تهرانن و هنوز جایی نرفتن
دیگه کارشه دیگه وضعیت همینه چاره چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.