۶ پاسخ

من آبپز میکنم با موز قاطی میکنم خالی عوق میزنه

من اب پز میکنم با ماست قاطی میکنم

اب پز کن با یکم عصاره مرغ رقیقش کن راحت از گلوش بره پایین

من آب پز کردم توی گلوی دخترم میپرید. با کره تفتش میدم بهش میدم خیلی خوب میخوره

ابپز کن با کره ترکیب کن
میتونی سیب زمینی و هویج بخارپز هم بهش اضافه کنی

آبپز کن

سوال های مرتبط

مامان الی مامان الی ۱۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی