دختر منم از همون اول یه سینه رو خیلی کمتر میگرفت
تا زمانی که عادت کرد خوابیده شیر بخوره
الان دیگه متوجه نمیشه کدوم سینه هست 😅
برای منم هرکاری میکردم یه طرف سینه رو نمیگرفت.
چون شیر اون سینه کمه نمیگیره بچه اولمم اینجور بود ۸ماهگی یه سینم کامل خشک شد
هردفعه شیرخواست همونو بده چندباری گریه میکنه ولی مجبوره بخوره
من ی سینه ام خود ب خود خشک شد
نمیدونم...
امان از دست نی نی ها 🤱🏻❣️
بریز تو شیشه شیر بدش بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.