خانما تن ماهی تو ماه من میشه خورد؟؟

۱۱ پاسخ

نخوری بهتره

من زیاد خوردم هم سر اولی هم دومی مشکل نبوده

اره بخور

بخاطر جیوه زیادی ک داره کم مصرف کن یا اگه میتونی کلن نخور منکه از خوشم نمیاد شما اگه دوس داری میتونی یکم بخوری ولی زیاده روی نکنی

من از اولش می‌خوردم چون خیلی بهم مزه میداد

نخوری بهتره

آره بابا بخور ماهی دو بار میشه خورد

وای نخور خیلی بده اصلا حال آدمو بد میکنه چ تو دوران بارداری چ شیردهی

جیوه داره زیاد تن ماهی میتونی نخور

من چند باری خوردم

من چند باری خوردم

سوال های مرتبط

مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۶ ماهگی