نخوری بهتره
من زیاد خوردم هم سر اولی هم دومی مشکل نبوده
اره بخور
بخاطر جیوه زیادی ک داره کم مصرف کن یا اگه میتونی کلن نخور منکه از خوشم نمیاد شما اگه دوس داری میتونی یکم بخوری ولی زیاده روی نکنی
من از اولش میخوردم چون خیلی بهم مزه میداد
نخوری بهتره
آره بابا بخور ماهی دو بار میشه خورد
وای نخور خیلی بده اصلا حال آدمو بد میکنه چ تو دوران بارداری چ شیردهی
جیوه داره زیاد تن ماهی میتونی نخور
من چند باری خوردم
من چند باری خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.