سلام تازه رفتم تو ۱۰ هفته زیر شکمم درد میکنه طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره بچت داره جا باز میکنه

اگه مداوم نیست و لکه بینی و خونریزی ندارین طبیعیه

اگه میگیره ول میکنه بله

اره منم دارم گاهی میگیره و ول میکنه درد

اره عزیزم

طبیعیه عزیزم
ولی نه درد مدام و زیاد

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین هفته هفدهم بارداری