۲ پاسخ

نه برای بچه ۱۲۵ هست نصف کن بزار زیاده خطرناکه
اگه تبش بالا ۳۸ هست یدونه دیکنو ۵۰ فقط یدونه مجازی بزاری
زود میاد پایین
تبش کنترل میشه

نصفشو بذار

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها 🩵💙 مامان دوقلوها 🩵💙 ۳ سالگی