۱ پاسخ

پسر من کلا سر هیچ واکسنی اذیت نشد و اذیتم نکرد ۱۸ ماهگیم بد نبود فقط تب کرد همین نه بدخواب شد نه پا درد گرفت نه نق نقو شد فقط بیحال شد روز اول و تب ۳۷ونیم استا میدادم میخوابید فرداشم که دیگه تب نکرد

سوال های مرتبط