من ۴۰ روزگی ختنه کردم . خداروشکر اذیت نشد
۴۰روزگی
۴۰ روزگی
من تو ۲۶ روزگی ختنه کردم
عزیزم هرچقدر نگهش داری ۷ودت اذیت میشی
بنظرم زیر چهل روز بهترین زمان هست
هرچی بزرگتر بشن بدتره ،
تا ۴۰ روزگی
یک ماه تا چهل روزگی
هیچوقت
هیچوقت ً
یک ماهگی
همون لحظه که به دنیا میاد وگرنه بابای بابای ادمو در میاره یکم بزرگتر بشه😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.