۱۱ پاسخ

من ۴۰ روزگی ختنه کردم . خداروشکر اذیت نشد

۴۰روزگی

۴۰ روزگی

من تو ۲۶ روزگی ختنه کردم
عزیزم هرچقدر نگهش داری ۷ودت اذیت میشی

بنظرم زیر چهل روز بهترین زمان هست
هرچی بزرگتر بشن بدتره ،

تا ۴۰ روزگی

یک ماه تا چهل روزگی

هیچوقت

هیچوقت ً‌‌

یک ماهگی

همون لحظه که به دنیا میاد وگرنه بابای بابای ادمو در میاره یکم بزرگ‌تر بشه😕

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی