نفخ داره عزیزم.شیرت اگه جریانش زیاده با دستت مدل قیچی نوک سینه رو بگیر ک جریان کم بشه.حواست باشه شیر میخوره ملچ ملوچ نکنه یا پستونک میخوره با صدا نخوره یا شیشه شیر میخوره یکم مونده تموم بشه ازش بگیر موقع هم زدن شیر هم دایره ای تکونش بده شیشه هم انتی ریفلاکس باشه.خودت دوبار در روز زیره دم کن بخور.شکمشو در طول روز در جهت عقربه های سالت با روغن بادوم شیرین ماساژ بده و بعد با یک روسری ای چیزی دور شکمشو ببند گرم باشه.از این پد های سرد و گرم کوچیک بگیر بذار گرم بشه بذار رو شکمش از رو لباس.وقتی شیر میدی ۲۰ دقیقه به حالت ایستاده باشه و نخوابون.مواد غذایی نفاخ نخور.رازیانه و عرق زنیان بخور خودت
کولیک
شاید کولیک دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.