۶ پاسخ

به من گفته ۳۴ هفته برم

منو ۴ روز قبل زایمان دوباره گفتن باید سونو بگیری،البته از تاریخ زایمانم گذشته بود،بعد باز گفتن عکس بگیر ببینیم بچه نچرخیده،اخرش سزارین شدم

همون هرچند هفته جدید باید بدی

اگر سونو رشد هفته ۳۴ انجام بدی مشکلی نباش ، وزن جنین خوب باش ، دیگ دکتر ازت سونو نمیخاد

همون سونو رشد دوباره میفرسته دکتر

اگر سالم باشه و وزنش کم نباش یا چکاب نخواد دکتر نگه دیگ هیچی

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد