من شستم ولی دیگه حس اون تازگی قبلو نمیده
من نمیشورم مگه برای ماها شستن هرچی بیشتر وسواس ب خرج بدی بچه در مقابل آلودگیا آسیب پذیر تر میشه و زودتر مریض میشه
من بلاخره تااماده بشه برش خرده و دوخت شده بسته بندی شده کلی دست خورده بهش چرانشوریم
من شستم
واقعا هم کثیف بودش
لگن و آب ریختم مایع لباس ریختم لباسشو ریختم توش چنگ نزدم اصلا همین ۲ ۳ مرتبه از آب دراوردم ابشو گرفتم
اب داخل لگن قشنگ تیره شدش
اب کشیدم انداختم تو ماشین با دور کند خشک شد
بعدم همرو اتو کردم🥴🥴🥴
مثل روز اولش گذاشتم جاش
بله میشورم قطعا ، بچه پوستش خیلی حساسه و لباس ها از دوخت و کارگاه بگیر تا برسه به دست ما هزار نفر توی فروشگاه ها دست زدن آلودست
من شستم چون توی پروسه تولید دست میخورن و رو زمین پرت میشن تو مغازه هم هزار نفر اومدن دست زدن دیگه کثیفه.
با دست میشورم
من میشورم
من حتما میشورم
سلامتی بچه مهمه
من شستم چون وقتی شستم وقتی که چقدر کثیفه بخاطر این که اول پارچه هست بد هزار تا دست میچرخه مثل برش میزنن بد خیاط میدوزه میندازن زمین بد بسته بندی میشه بد تو مغازه مشتری ها دست میزنن نگاه میکنن خلاصه هزار تا دست میخوره حتا شده آب خالی هم بشور ضرر ندارع
من میشورم حتما چون لباسا معلوم نیست چندبار زیر دست و پا افتاده
از نو بودن هم بیوفته برام مهم نیس تو خونه قراره بپوشه کی میبینه ک بخواد بگه کهنس
من که حتما به ماه هشت و نه از اردیبهشت دیگه شروع میکنم که سخت نشه برام چون خرداد زایمانمه و هم اینکه بدن بچه حساس و تو کارخونه بود امکانش هست افتاده باشه و ... میشورم تمیز برش کند تو بیمارستان
میشورم ۱۰۰ درصد
نمیشورم
شستم اصلا هم از نویی نیفتاد بالاخره کلی دست خورده و خاک خورده
من هم بچه اولم شستم هم الان میشورم
میشورم
من نمیشورم بچه اولم همنشستم
فقط اینجا شنیدم که میشورن خانم ها
از نویی میفته انگار لباس کهنه تن بچه کردی (نظر شخصی خودم)
تا حالا خودمم نه دیده بودم مثلا خواهرم اینا شسته باشند نه دیده بودم
من سر پسرم نشستم
سر این میشورم چون آلودگی داره
من میشورم با اینکه بسته بندی هستن ولی رد خاک هس
من نمیشورم
نه نمیشورم
منکه نشستم فقط حوله و دستمال خشک کن هاشو شستم
من نشستم والا. چون یه جورایی از تازگی درمیاد
من میشورم عزیزمم🥴🩵❤️
من ک نشستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.