خانما برا یبوست نوزاد چیکارکنم

۵ پاسخ

بیبی کر خیلی خوبه

دور نافش با روغن زیتون در جهت عقربه های ساعت ماساژ بدین

پدی لاکت یا بی بی کر بده

اگه دفعش شل و ابکی فقط دیر به دیر دفع میکنه اون یبوست نیست طبیعیه به مرور دوباره درست میشه ولی اگه سفت ببرش دکتر دارو بنویسه براش

میاین گروه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۵ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی