خانما درد پا تو هفته من طبیعیه؟

۴ پاسخ

بلللههه
و یه ماهه ک ادامه داره
منیزیم و کلسیمم میخورم

وای من داغون بودمممم داغون،از وقتی مولتی ویتامین دکتر بهم داد خوب شدم،حس میکردم استخونام شکسته از بس درد داشتم

واسه من دقیقا از هفته شما شروع شد

من نداشتم تو هفته شما ولی ممکنه کمبود منیزیم داشته باشی به دکتر بگو حتما

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیلا خانوم 🩷🎀 مامان دیلا خانوم 🩷🎀 ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی