#فزرندپروری
#کودک#رفلاکس#شیرخشک#پیپی

این کفشا چطورن؟

تصویر
۱۱ پاسخ

سلیقه من نیست به نظرم نخرش

نه خوب نیست

جالب نیست

رنگش قشنگه عزیزم منم کرمی خریدم
ولی مدلش خوب نیس عزیزم

نه جالب نیس

بدم نیست

مردونه اس؟نه چکمه اس نه کتونی

تو پات اگه خوب بود ب دلت نشست بخر وگرنه اینطوری زیاد جالب نیست

از نیمرخ میگرفتی خیلی مشخص نی

قشنگه

اگر نخریدی نخر

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 ۱ سالگی