۴ پاسخ

اره بادوم رفلاکس اوره

آره خوب نیست

آره تشدید میکنه

دختر من رفلاکس داره بهش میدم دوس داره
دکتر پرسیدم گفت بده درحد کم🫣

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی