۱۳ پاسخ

پسره من یه بارم نپوشید نایلون داخلش خش خش میکنه بدش میاد من زود زود بردم دستشویی راحت شد

من از اینا گرفتم خیلی بدرد نخور بود بزرگترین سایزشو خریدم پاهاش خیلی تنگه خودش به چه گندگی😑😑😑😑

من خریدم اون اوسکول گفت سایز بندی نداره بعد چقدرم بزور پای دخترم میکردم الان میبینم میوی سایز بندی داره

بدرد نمیخوره نم میده من خریدمم بدردنخورد

اتفاقا بقیه ک میگن بده من میگم خوبه دیگ میگن نم میده مگه قرار ساعت ها بمونه این برا اینه جیش کرد دیگ نریزه خونه همون لحظه ببری عوض کنی برا من ک خوب بود من یکی دیگ هم می‌خوام بخرم

نیلا اصلا نپوشید عرق میکرد بدش میومد

منم از همین خریدم،شوهرمنم سایز ۳خریده بزرگه انگار،ولی موقع راه رفتن صدا میداد دخترم بدش اومد نپوشید دیگه،یبار به زور پاش کردم جیش کرد کلا از بغلش ریخت روفرش

از کجا خریدی

پس میده فایده نداره

منم میخاستم بخرم ولی همه گفتن الکیه

شورت اموزشی من خریدم نم میده

چند خریدی

جنس داخلش چیه

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان رئیس جانم مامان رئیس جانم ۲ سالگی
مامان دختر عسلی مامان دختر عسلی ۲ سالگی