۴ پاسخ

از ۶ماه

من ازاول۵دادم کم ولی
یکماهه بیشترش کردم واکثرامیدم دوس داره

از پنج شش ماهگی به بعد

من از ۷ ماهگی به بعد دادم

سوال های مرتبط

مامان گيسو مامان گيسو ۷ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی