۸ پاسخ

بهش شسر خشک نده بزار یکم گشنه بمونه اونجوری مجبوره بگیره. باید گریه و بیتابیشو تحمل کنی فقط

دخترمن برعکس شیشع ول کرده چسپیده به سینه😕😕😕😕

وقتی شیشه میدی بعد دیگه سینه نمیگیرن اذیت میکنن رابط سینه بگیر چون سرش مثل شیشه هست میک میزنه میخوره شیرت خشک نمیشه

مث پسرمن🥲

کی هاشیرخشک میدی بهش؟

باید بتونی گریه ش رو تحمل کنی و بهش ندی دختر من عادت کرده بود الان شیر خشک را کم کردم وقتی گریه میکنه و میبینی خبری نیست مجبور میشه شیر خودتو بخوره

پسرمنم همینجوری ول کرد سینمو نگرفت دیگه

چند بار در روز بهش شیرخشک می‌دادی؟

سوال های مرتبط