بهش شسر خشک نده بزار یکم گشنه بمونه اونجوری مجبوره بگیره. باید گریه و بیتابیشو تحمل کنی فقط
دخترمن برعکس شیشع ول کرده چسپیده به سینه😕😕😕😕
وقتی شیشه میدی بعد دیگه سینه نمیگیرن اذیت میکنن رابط سینه بگیر چون سرش مثل شیشه هست میک میزنه میخوره شیرت خشک نمیشه
مث پسرمن🥲
کی هاشیرخشک میدی بهش؟
باید بتونی گریه ش رو تحمل کنی و بهش ندی دختر من عادت کرده بود الان شیر خشک را کم کردم وقتی گریه میکنه و میبینی خبری نیست مجبور میشه شیر خودتو بخوره
پسرمنم همینجوری ول کرد سینمو نگرفت دیگه
چند بار در روز بهش شیرخشک میدادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.