این استامینوفن واسه بعد واکسن خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

بده عزیزم خوبه من برا واکسن دوماهگی و ختنش همینو دادم .
برا چهارماهگیش پاراکید گرفتم
در کل فرقی ندارن همینم خوبه

من همینو دادم خیلی خوب بود

طعمشون بده ممکنه سخت بخوره . پاراکید خوبه

پاراکید با طعم توت فرنگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجم مامان جوجم ۱۵ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی