۷ پاسخ

عزیزم با دستگاه سوراخ نکن دردش میگیره برو پیش ی پیرسینگ کار خوب اصلا بچه چیزیم حس نمیکنه

ن نکن کوچولویه گناه داره

۳ماه و نیم بیرش

سوراخ کن منم دو روز مونده ب دوماهگیش بردم بعدم واکسن زدم الان میگم کاش یک ماهه برد میبردم هرچی زودتر بهتر

نه فقط همون لحظه که سوراخ میکنه درد داره بعدش درد نداره فقط حتماً با پماد تا ۲ هفته چرب کن گوشواره رو بچرخون
منم تو همون سن سوراخ کردم

خیلی زوده بزار گوشش بزرگتر بشه خیلی کوچولویه هم خودش هم گوشش

منم سوراخ نکردم هرچه زودترببری بهتره

سوال های مرتبط

مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان زهرا♡🩷♡ مامان زهرا♡🩷♡ ۱۱ ماهگی