۱۵ پاسخ

پماد ان ان و کالاندولا قاطی‌ کن بزن بچه منم همین جوری شد

سودو کرم بگیر

پماد سودوکرم بزن براش

فقط سودو کرم

حتما بعد هر بار مدفوع با آب ولرم رو به سرد باسنشو‌ بشور و خشک کن بعد چند دقیقه آزاد بذار و کرم سوختگی بزن من از مارک موستلا راضی ام بعدش پوشکش کن

پماد سوختگی فیروز حرف نداره و اینکه یه چیز بگم بعضی بچه ها کلا به پوشک حساسیت دارن همه مارک ها دوستم بچش همینجور بود پنج ها مارک پوشک عوض کرد آخر خوب نشد همش حساسیت داشت و می‌سوخت مجبور شد کهنه کنه بچشو

اخی بچم
گلم اصلا نبندش بعد شستن خشکش کن حتما
دستگاه بخور بذار بالا سرش

بچه منم خرخر می‌کنه سینش عطسه و سرفه هم می‌کنه بردم دکتر رفلاکس معده داره قطره داد باید آروغ شو بگیری یا پاهاشو ماساژ بدی گازش در بیاد

روزا بعد این که خرابکاری کرد شستیش مطمئنی دیگه به این زودی خرابکاری نمیکنه شلوار خالی کن پاش رو تشک تعویضش بزار بمونه

روغن نباتی بزن فقط اون خوبش میکنه بشورش اول با صابون بدن یا شامپو بچه بعد خشکش کن روغن بزن دیگ پوشکش نکن شلوار پاش کن

من آد زدم خوب شد
و با عرق کاسنی هم باسنشو دو سه روز شستم خوب شد
از منم سرما خورده
خیلی بده،دکتر هم بردم میگه فقط باید بهش شیر بدی که خوب بشه
فقط قطره بینی بهش داده که دماغش کیپ میشه یه قطره میریزم😢😭
خیلی اذیت میکنه

پماد آردن خیلی خوبه براش بگیر.برای خس خس سینه هم بزار کتری بجوشه و تو خونه بخار بپیچه بهتر میشه. اسپری اب نمک هم از داروخونه بگیر بزن تو بینیش

پماد آردن برا استفاده روز مره میزنم نمیسوزه دیگه اگه سوخته الان سودو کرم بزن عالیه وقتی خوب شد اردن و کالاندولا بزن پوشک مارک مایبیبی بببند سرما هم نخورده پسر منم همیطوره شیر داخل بینی و روده هاشونه خس خس میکنه

من اسپری روغن بدن فیروز برای دخترم میزنم از نوزادی تا الان هنوز نسوخته عالبه

عطسه و سرفه ریفلاکسه چیزی نیس
حتما چرب نگه دار بچه رو میشوریش کامل خشکش کن ۱۰ دقیقه آزاد بزارش بعد کرم مخصوصشو بزن و پوشکش کن

سوال های مرتبط