دکتر گفت چون زیاد شیر میخوره شیر بر میگرده تو دماغش باید اسپری بزنی بعد با مف کش تمیز کنی، دختر منم همین طوره من فکر کردم سرما خورده
منم بردم دکتر گفت نه نخورده قطره داد
فکر کنم واسه رفلکس هم خر خر میکنن بچه ها
نه سرماخوردگی نیست ترشح پشت مجاری تنفسی هست طبیعی هست باید قطره بریزی
پسر منم خرخر داره حس میکنم سرما خورده😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.