به من گفت ۲۸ هفته بیا بزن
ده سال یه بار باید بزنیم
مامان جونيايى كه تواين شرايط قطع اينستا دنبال خريد باكسهاى نظم دهنده براى نى نى هاى قشنكتونيد
كارم قيطان دوزى و اكسسورى اتاق كودكه
اكه جيز احتياج داشتيد
ميتونيد در پيام رسانهاى داخلى پيام بديد
نمونه كارهامو بفرستم
٠٩٠١٢٤٢٥٣٩٧
کسایی ک نزدن باید بزنن ک موقع زایمان هم مادر و هم بچه بیماری های عفونی و اینا نگیرن،چون خطرناکه،مثلا نوزاد رو بند نافش رو با چاقو ک میبرن ممکنه عفونی شه و مریض شه و...
با بهداشت و دکتر مختصصتون مطرح کنید حتما
برا چیه؟؟؟؟؟
برا چیه؟؟؟
من نزدم
من یکسال پیش برا آزمایش خون ک خواستیم بریم قبلش کزاز زدیم
بهداشت گفت چون یکسال پیش زدی نیاز نیست
بمن گف ۲۸ هفته باید بزنم
۲۸ هفته به بعد بزن
من امروز رفته بودم بهداشت ول حرفی از واکسن گزاز نزدن فقط گفتن آزمایش قند بده تا الان ۲بار آزمایش قند دادم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.