۱۰ پاسخ

اره بزن ضررنداره که

آره عزیزم حتما بزن حداقل بخاطر سلامتی بچه حین زایمان چه طبیعی چ سزارین فرقی نداره

اره خب بزن
جز واکسنای سنگین هست نمیشه تا بچه دنیا اومد بهش بزنن برای همین‌مادر بزنه بچه هم تا ۱۰سالگی ایمن میشه

اگه ده سال گذشته باید بزنی منم برا حاملگی دومم زدم

خب باید بزنی

ایرادی نداره عزیزم ، هیچ صرری هم برا بچه و خودتون نداره .

به من نیم ساعت پیش زنگ زدن بیا میگم خودتون گفتین دوسال دیگه بزنم 🤐

میگن عههه راس میگی هااا

عزیزم اگر ده سال میگذره باید بزنی

اگر این چند سال اخیرنزده باشی باید بزنی. نگران نباش
اخرین تایمی ک زدی توی سیستم ثبته.

من زدم
اگر از آخرین باری که زدی مثلا ۸،۹ سال میگذره میگن بزن

سوال های مرتبط