من حس میکنم آخرش خوب میشه وبالاخره روزای خوبم میبینم،،امیدوارم واین بدبختیا تموم میشه
انقدر تو بدبختی و نداری بودیم حتی اگ روزای خوبم بیاد هیچ فانتزی از روز خوب ندارم..نمیدونم چ شکلیه ارزونی و دارا بودن و بیخیال رفتن ب مسافرت😐
جنگ تموم هم بشه، باز سال ها میخوان باز سازی کنند
فکر نکنم عمر ما قد بده رفاه و آسایش ببینیم
خدا میدونه
ضربان قلبم یجوری میره بالا هربار صدا میاد خدا لعنتشون کنه
کاش زودتر تموم شه این روز و شبای سخت😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.