۶ پاسخ

من حس میکنم آخرش خوب میشه وبالاخره روزای خوبم میبینم،،امیدوارم واین بدبختیا تموم میشه

انقدر تو بدبختی و نداری بودیم حتی اگ روزای خوبم بیاد هیچ فانتزی از روز خوب ندارم..نمیدونم چ شکلیه ارزونی و دارا بودن و بیخیال رفتن ب مسافرت😐

جنگ تموم هم بشه، باز سال ها می‌خوان باز سازی کنند
فکر نکنم عمر ما قد بده رفاه و آسایش ببینیم

خدا میدونه

ضربان قلبم یجوری میره بالا هربار صدا میاد خدا لعنتشون کنه

کاش زودتر تموم شه این روز و شبای سخت😭

سوال های مرتبط

مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان گوگولی🕊️✌️🌞🦁 مامان گوگولی🕊️✌️🌞🦁 ۴ سالگی