هیجی دوباره جنگ شروع میش
انشالله اینسریی تموم بشن هرچییی دشمن ایرانو ایرانی
مذاکره که رفت هوا
باز جنگنده و بمب و… شروع میشه
این وسط فقط مردمم که قربانی این ج ن گ احمقانه هستن
آره دیگه اون میگه ب شرف تو هسته ای نساز اورانیم بده من موشک نساز که قشنگ بیاد هرگهی میخاد بخوره کی این قبول مکنه
الان معتبره مگه واقعا مذاکرات هیچی به هیچی بود جنگ میشه دوباره
یا رفتن فکراشون بکنند شرطارو قبول کنند خدایی از جای معتبر خبر بگیرید به منم بگید😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.