بچه هاتون با گوشی دست میگیرن ؟

۱۱ پاسخ

من خیلب معتادش بود ولی الان سه چهار روزه خودم اصلا دستم نمیگیرم و کلا قایمش میکنم دگ خودش هی سرشو گرم میکنه با اسباب بازیاش اما اگ دستم ببینه خیلی گریه میکنه

نه اصلا

به من نمی‌ده دیگه

گوشی خودمون اصلا
اگه خونه مامانم اینا یا مادر شوهرم بریم گوشی اونارا میگیره بره روبیکا که اونم زود ازش میگیرم
ولی تلویزیون میبینه

ن اصلا نمیدم
خیلی مضره

من قبلا سر غذا خوردن بهش میدادم بعد وابسته گوشی باباش شده بود دیگه سر جنگ قبلی نت قطع شد خودش از گوشی زده شد

زیاد تا میبینه میگیره میره گالری

ندید خیلی بده خیانت هست تا این حد مضره

آره عزیزم

ارع همش دستشه

اره خیلی😶😑

سوال های مرتبط

مامان نیکانم 🥰 مامان نیکانم 🥰 ۲ سالگی
مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی