من نه بدم میاد ولی شوهرم مادرشوهرم میدن هرچی هم میگم گوش نمیدن
پسر منم هی پست میزنه
فک کن تو یه دقیقه هفت بار دست میزنه
نمیدونم درد میکنه یا چی😩😢
فقط موقع غذا بغضی وقتا بر خلاف میلم
شاید کلا ده دقیقه در روز اونم بابام چون اصلا نمیتونه بهش نه بگه میده
من تازگیا شاید یکماه میشه هر ازگاهی در حد ۱۰دقه میدم البته خودش ازم میگیره عکس نگاه میکنه اما گاهی اوقات هم میاد از دستم بگیره نمیدم انقد گریه میکنه بعدش تموم میکنه.سعی میکنم ندم به پسر بزرگم ۲ ساله نیم بودش دادم بازی کرده عادت کرده تا الان ۱۰ سالشه معتاد گوشی شده روزی جمع ببندم دو ساعت یا سه ساعت دستشه
اصلا مگه هفته ای یکبار بخواد اونم از داداشم چون براش تو گوشیش فیلم بچه های کوچیک و اینا گرفته تلویزیون هم که اصلا علاقه نداره
بله زیادکارتونمیبینه🫤
نه خودمم پیشش دست نمیگیرم فقط وقتی خوابه
من میدادم همش عصبی بودو گریه میکرد و اصلا با اسباب بازیاش بازی نمیکرد بعد یروز صب دگ گوشیما قایم کردم و دستم نگرفتم اونم اصلا دگ نگف و فق با اسباب بازیاش بازی میکرد و الان دگ همش قایم میکنم و فق براش اهنگ میزارم بخونه
نه اصلا
من اصلا نمیدم چون وقتی عادت کنه مگه دیگه به راحتی میشه گوشی رو گرفت و عادتو ترک داد. گاهی پسر بزرگم و مامانم موزیک میزارن میدن دستش میزنه آهنگ قبلی یا بعدی که من با این کار هم موافق نیستم و همش دعوا میکنم
نه عزیزم دختر من نه به تلویزیون علاقه داره نه به گوشی
پسر منم دستش میگیره فیلمای خودشو میبینه بیشتر تی وی میبینه
اره میگیره کارتون میبینه
نه خیلی کم از الان عادت نکنه
من که خودمم گوشی دستمه میگه بزار کنار😅
نمیدم ولی خودشو میکشه برا گوشی
موندم چیکار کنم از سرش بیوفته
از وقتی نت قطع شده اصن گوشی دست من و باباش نیست اما بازم یادش نمیره
من نیم ساعت ظهر میدم نیم ساعت شب که فقط باهاش غذا بخوره
اگز ندم دستش اصلا نمیشینه غذا بخوره
دختر منم بعصی اوقات نگاه میکنه یه برنامه هست صدای حیوانات خیلی خوشش میاد
نه گاهی خیلی کم
دختر منم خیلی میگیره تاجایی که میشه سرشو گرم میکنم نمیدم
زیاد ن فقط از کلیپ های حسنی نگو بلا بگو خوشش میاد
من نه اصلا گوشی دستشون نمیدم فقط تی وی میزنم کارتون نگاه میکنن
من والا البومگوشیوباز میکنم فیلمای خودشو نگا میکنه😑همش هیمیگه حولا حولا ینی چوشی بده فیلمای حورا ببینم.وای بعضیوقتا گوشی دوای درده
تابشه نمیدم، اگر هم بدم چند بازی محدود، با تایم مشخص
نه عزیزم من نمیدم دست خودش اما گاهی وقتا از گوشی بهش فیلم های پسرخاله ش که ایران نیست رو نشون میدم تا هم بشناستش و هم یکم اروم بشه
نه نمیدم دیگه مگه خیلی گیر بده بدم موزیک گوش بده اونم چند دقیقه فقط ولی تی وی زیاد میبینه
تا جایی. ک بشه نه ولی یه وقتایی فقط با گوشی آروم میشه میدم ولی دیگه پس گرفتنش کار حضرت فیله
پسر من داد میزنه ایستا ایستا ینی اینستا چنان حرفه ایی شده چند روز تو ترک در حد یه ربع اونم مجبور بشم
دختر منم خیلی دوست داره ولی نمیدم گوشیو خاموش میکنم میگم عه سوخت
پسر منم میگیره حوصلش سر میره خیلی بیرونم نمیتونم ببرمش گاهی یکم بش میدم
من نه چی بشه در حد یک ربع اونم خودم دستم بند باشه عادتش ندادم از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.