شهراتون ارومه
خودتون در چه حالین خوبین

۱۳ پاسخ

صدا میاد
اطراف قشممم
دیشب اینجا رو زدن

تهران وحشتناک شده خدا رحم کنه به همه توکل بر خدا

ما اصفهانیم خیلی میزدن خدا ارامشا برگردون دیگه نمیکشیم خدایا

کی تموم میشه این کابوس😭

نه ساعت ۹ بودیک جای از سمت ما زدن ک با ما ۲ دقیق فاصله داشت شیشه مادرشوهرم ک تو یک حیاط زندگی میکنیم ریخت دوبارزدن ب فاصله ۳ ثانیه

نه تهران و بد داره میزنه

خسته ایم از جنگ خسته خسته

اصفهان امروز رو هوا بود 😭😭

همش استرس واظطراب

فعلا آرومه کاش آرامش برگرده برا همه حالم بده خدایا خودت

نه🥺به قول دوستمون از هر قسمتش آتیش بلند میشه

تهران ترکوند دورتادورشو زد از همه جا داره آتیش میباره

امشب بروجرد رو زدن دوبار😭

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان طاها مامان طاها ۳ سالگی