نترس عزیزم منم 31هفته و 4روز رفتم 1280بود بعد دکترم امگا3داد برا هر روز و لیدی میل داد بهم گفت بستی بخور موز بخور گوشت بوقلمو مرغ ماهی روزی سه تا بادام دوتا گردو خوردم 33هفته و 1روز رفتم وزنش شد بود 2150دکتر گفت برو همین جوری بخور تا 38هفته ک سزارین میشی به سه کیلو و نیم میرسونی
وزنش کمه ولی جای نگرانی نداره چیزی هس ک حل بشه امگا۳ لیدی میل چیزای مقوی زیاد بخور دالپر هم پشت گوش ننداز حل میشه نگران نباش
عزیزم ی مقدار کمه اکا نگران نباش دکترت چی گف
واسه من ۱۷۰۰بود تقریبا دکتر واسم لیدی میل تجویز کرد
من ۲۹ کامل ۱۳۸۰ بود
سلام عزیزم من۳۱هفته کامل سونودادم۱۴۶۰بود
کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.