قطره بایو لاکت دارم برای اسهال خوبه

۱ پاسخ

بله خوبه ولی پدی لاکت بهتره

سوال های مرتبط

مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی