سلام عزیزم میشه یه ایدی تو ایتا یا روبیکا به من بدین باهاتون کار دارم
وای شدید از این واکسن استرس دارم،ان شاالله که برای همه بچه ها سبک باشه گناه دارن
شب اول فقط
شب اول تب داشت
اره 2شب
شب اول مث کوره بدنش میسوخت تو تب
کلا سه روز بدی داشتم با واکسن ۱۸ ماهگی
پا درد اصلا نداشت اما ا، ساعت ۱۰ شب شروع تب بود که با استا و تن شوییه مدیریت شد
نه دختر من اصلا اذیت نشد
پسر منم تبش هنوز خداروشکر در ۳۷/۸ایناس ولی خیلی درد داره پاش هی پاشو نشون میده میگه درررررد🥺
ن نکرد کلا نمیکنه تب
نه عزیزم پسرم تب نکرد
نه اصلا
اره تب و درد
اره عزیزم
شب اول ، اخر شب تب کرد ایبوپروفن دادم دیگه هم تب نکرد
بله من امروز زدم تب داره
ن خداروشکر
شب اول
سه شب تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.