۳ پاسخ

پسر من ۲۰ روز بعد سرماخورد و بدنش دو دوز دونه زد خوب شد

بهداشت به من گفت حدود دو هفته بعد ممکنه علایمی از سرماخوردگی ایجاد بشه
بخاطر واکسن سرخک و سرخجه ایناس
ولی در حد خفیف باید باشه
اگه شدید هست شاید واقعا مریض شده ببر دکتر

نه ولی علائم سرماخوردگی طبیعیه
شاید مریض شده اگه تب شدیده

سوال های مرتبط