خانما یه هفته بعد واکسن ۱۸ ماهگی تب داره

۳ پاسخ

اره شب اول یکمی تب میکنن واکسنش یخورده سنگینه پسر من ۲ روز راه نرفت شربت بروفن حتما بگیر براش

برای ما ک هیچ علائمی نداش اصلا انگار ن انگار واکسن زدیم

اره یک هفته تا ده روز بعد از واکسن هحده ماهگی علایم سرماخوردگی بروز میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی