آرررره جیغ و سروصدای زیاد😂😂
زمانی که جیغ میکشه دعواش نکن کلا ری اکشن نشون ندین خودش ساکت میشه حتی ارتباط چشمی هم نگیرین باهاش خودش فراموش میکنه،معمولا لجبازیشون برای دندون هم هست،چون بچه ها تو این سن کنترل خشمشون رو بلد نیستن اینجوری نشون میدن با جیغکشیدن
افتضاح جبغ مبزنه
هر چی میخواد فقط جیغ
اره زیاد
جیییغ میکشه؛ لجبازی میکنه کلااا خیلی بدشده
میخواد حرف بزنه
آله میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.