مای بیبی خیلی لطیف و نرمه
من رفتم فروشگاه بو کردم به نظرم پینو و بی بی لند.... ولی از هوش مصنوعی که پرسیدم گفت اگر نوزادت حساسیت داره فیروز بهترینه اگر نداره پینو خیلی خوبه
اکتیو آبی خیلی خوبه
اکتیو آبی
بی بی لند بوی نارگیل میده 😍
پینو گرفتم خوشبو بود
قطعا پینو سر آبی
بوی نی نی میده
من مای بی بی گرفتم خیلی خوشبو و ملایمه
پودر صابون رکسی عزیزم حساسیت زا هم نیست برای اولاش خیلی خوبه و بوی خوب وتمیزی داره
پینو صورتی
اکتیوآبی
من اكتيو صورتي گرفتم. خوبه ملايمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.