مایع لباسشویی کودک کدوم خوشبوترازهمه هست

۱۲ پاسخ

مای بیبی خیلی لطیف و نرمه

من رفتم فروشگاه بو کردم به نظرم پینو و بی بی لند.... ولی از هوش مصنوعی که پرسیدم گفت اگر نوزادت حساسیت داره فیروز بهترینه اگر نداره پینو خیلی خوبه

اکتیو آبی خیلی خوبه

اکتیو آبی

بی بی لند بوی نارگیل میده 😍

پینو گرفتم خوشبو بود

قطعا پینو سر آبی
بوی نی نی میده

من مای بی بی گرفتم خیلی خوشبو و ملایمه

پودر صابون رکسی عزیزم حساسیت زا هم نیست برای اولاش خیلی خوبه و بوی خوب و‌تمیزی داره

پینو صورتی

اکتیوآبی

من اكتيو صورتي گرفتم. خوبه ملايمه

سوال های مرتبط