اگه قرص سرما خوردگی بزرگسالان داری،یه دونه بخور،ارومت میکنه و راحت میخوابی.
این رو یه دکتر بمن گفت،برای مواقعی که نمیتونی بخوابی و قرص ضعیف میخوای واسه خوابیدن.
واقعا اثر داره ها
من قرص خواب خریدم ولی میترسم بخورم عمیق خابم ببره
منم والا عصن نمیتونم چشمامو ببندم
من یک عالم قرص خوردم سرم خوب نمیشه
اره بخدا هیچکس خواب نداره..منم سر درد دارم از بیخوابی
هیج کس نخوابیده😟😟😟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.