۴ پاسخ

عزیزم
احتمالا عاروق میخواد بزنه و نمیتونه اینجوری گریه میکنه.
دختر منم گاهی اینجوری میشه.

از علایم رفلاکس‌ هم می‌تونه باشه

شاید سیره ... بزار رو شونت چند دقیقه تکون بده احتمالا آروم بشه بخوابه ... بچه من اینجوریه

آره پسر منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی