۱۱ پاسخ

پسر من ۱۰ کیلوعه ۱۲ خیلی نرماله

اگ وزن تولدش زیر۳ونیم بوده اره طبیعی

البته ببینیش خیلی معلوم نیست چون استخون بندی درشتی داره کلا ارثی داره

پسر من ۱۵ کیلوعه

دخترمن 9 کیلوبود

اره اوکیه ماشالا

دختر من 10کیلوعه

آره خوبه تا ۲ سالگی ۱۲ خوبه

اره پسر منم ۱۲/۵

آره خوبه

دختر منم همین سن داره ۱۲ کلیو بود

سوال های مرتبط

مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی