پسر من ۱۰ کیلوعه ۱۲ خیلی نرماله
اگ وزن تولدش زیر۳ونیم بوده اره طبیعی
البته ببینیش خیلی معلوم نیست چون استخون بندی درشتی داره کلا ارثی داره
پسر من ۱۵ کیلوعه
دخترمن 9 کیلوبود
اره اوکیه ماشالا
دختر من 10کیلوعه
آره خوبه تا ۲ سالگی ۱۲ خوبه
اره پسر منم ۱۲/۵
آره خوبه
دختر منم همین سن داره ۱۲ کلیو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.