۱۶ پاسخ

بستگی داره به اینکه شکمش خالی باشه با میانوعده خورده باشه من که کلا همینقد به بچم میدم

مامان اریانیک توروخدا دستور پخت اینو میگی خیلی خوشمزه بنظر میرسه 😋❤️

شما هنوز میکس میدی غذاشو؟

اره خوبه که

بچه من از یه مدل غذا همینو هم به زور میخوره ، ولی وزنش خوبه ماشالله ، چون حجم زیادی نمیخوره من کالریشو زیاد میکنم ، توش کره و پسته و اینا میریزم که حداقل کالریش بیشتر بشه تو حجم کم

خب این عصرانه هس یا ناهار

دختر من ایمقد میخوره هر وعده اونم فقط سوپ دوس داره

هر چقد بخوره خوبه جون بستگی به بچه
مثلا بچه من همینم بخوره تو کو.نم عروسی میشه
‌ولی یه بچه ای کمشم هست

من بیشتر میدم

بستگی به بچه داره.. اگ دیدی بازم گرسنشع میتونی بیشتر بدی. مثلا بچه من نصف اینو به زور بخپره.. ولی زیر یکسالش اینو کامل میخورد

کمه برا بچه من
بستگی ب بچه خودت داره

خیلی کم نیس ؟ سه قاشق غذا خوری میشه ؟؟

برادخترمن این خیلیه

دختر من ۱۸ ماهش همین قدر میخوره

این حجم برای پسر من کافیه ۱۸ ماهشه کامل سیر میشه

من کلا بچم کم اشتهاس اره همینم بزور میخوره😐

سوال های مرتبط

مامان سوگند مامان سوگند ۲ سالگی
مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی