۵ پاسخ

نرمالش که رنج آزمایشگاه مهمه
ولی برای خانمای باردار حتما باید زیر دو باشه

روی ۲.۳اینا خوبه

دکتر من گفت سه ماه سوم باید زیر ۳ باشه

برا من یک بود دکتر گفت عالیه

برای من 0/1یعنی خوبه

سوال های مرتبط

مامان گردو خانوم 🧸🎀 مامان گردو خانوم 🧸🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان رادین مامان مامان رادین ۵ ماهگی