سلام خانما تیروئید باید بین چه عددی باشه در بارداری

۳ پاسخ

من ۲۳ ام اسفند ماه آزمایش دادم۲/۳بود دکتر گفت خوبه

پایین ترین حدش ۱/۵ فک کنم
مال کنم ۰/۷ بود ولی دکتر زنان گفت مشکلی نداره باید برم دکتر غدد چون صدرصد پرکاری دارم

زیر دو نیم

سوال های مرتبط

مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری