چقد زود ترک خوردی ... تجربه ای که من دارم اینه که همش بستگی به جنس پوست و ژنتیک داره . حتی اگه از ده سال قبل هم کرم ضد ترک و روغن بزنی بخواد ترک بخوره میخوره ، من خودم هنوز ترک نخوردم
منم ترک خوردم به روغن مالی هم ربط نداره
باید از قبل بزرگ شدن شکمت شروع به مالیدن روغن میکردی
حالا ترک خوبه..من از اولی داشتم الان قرمز شدن..من خیلی پرمو شده شکمم..خیلی رو اعصابمه
روغن نارگیل بگیر بزن بزار چرب بمونه
خیلیم قشنگه بزار بخوره کاری نمیشه کرد
برای منم از همون هفته ها ترک خورد
بالای استخون واژنمم حتی
منم از هفته ۱۴ ترک خورد . کلی هم کرمهای گرون از هفتهی ۸ میزدم ولی هیچ تاثیری نداشت . دکتر گفت فقط ژنتیکه. مامانمم اینجوری بود
اون شلواری که پوشیدی تنگه که عوض کن
دقیقا واسه منم اینجا داره ترک میخوره😢بچه هام دوقلو ان ولی
روغن بزنی بعد از زایمان شکمت خیلی سیاه میشه
ب نظرم ک نزن
دثست من زده بود بعد زایمان نمیشد نگاه شکمش کرد از بس،سیاه بود
من بچهام تو پهلوم هستن. هم دخترم هم الان. ولی باروغن بادم وبابونه وزیتون. اینا هرشب چربش میکنم
پوستت خشکه؟؟
ترک میخوری چاره ای نیست فقط نخارون که بدتر نشه ناخوناتو کوتاه کن...من شکمم اصلا ترک نخورد اما رون پام پر از ترکه اونم قبل بارداری خورد
اخ چقدردوست دارم شکمم بزرگ بشه
من از الان روغن نارگیل میزنم
چقد نازززه😍😍🧿
دختریاپسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.