اره خوبه لاغزهاشکمشون کمتربیرون میزنهمن ۱۷هفته هستم شکمم ازتوگنده تره چون تپلم خودم
واییییییییییی خیلی لاغری
حالا من شکمم ک مثل بشکه شده مثل پنگوئن ک راه میرم اییییییی خِداااااا🤦♀️😂 ماشالله به شما خوش هیکل موندین
ای خداا عزیزم منم شکمم همینه غذا میخورم بیشتر میشه ولی
ای جونممم
وای نی نی رو ببین چه خودی نشون میده😍 تو بارداری هم خوش هیکل هستید ماشاالله💕😍😍
چ حامله لاکچری😁😉😍
😍😍قشنگه
قشنگ همش نینیه😄 .هم هفته من بودی فک کنم اصلا شکم نداشتی.منم ندارم
اره خوبه
عالی منم دقیقا هم هفته شمام ولی صافم هنوز
اره خوبه
بچه اولته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.