سلام سایز شکمم برای ۲۲هفته و پنج روز خوبه؟؟😅

تصویر
۱۳ پاسخ

اره خوبه لاغزهاشکمشون کمتربیرون میزنهمن ۱۷هفته هستم شکمم ازتوگنده تره چون تپلم خودم

واییییییییییی خیلی لاغری

حالا من شکمم ک مثل بشکه شده مثل پنگوئن ک راه میرم اییییییی خِداااااا🤦‍♀️😂 ماشالله به شما خوش هیکل موندین

ای خداا عزیزم منم شکمم همینه غذا میخورم بیشتر میشه ولی

ای جونممم

وای نی نی رو ببین چه خودی نشون می‌ده😍 تو بارداری هم خوش هیکل هستید ماشاالله💕😍😍

چ حامله لاکچری😁😉😍

😍😍قشنگه

قشنگ همش نینیه😄 .هم هفته من بودی فک کنم اصلا شکم نداشتی.منم ندارم

اره خوبه

عالی منم دقیقا هم هفته شمام ولی صافم هنوز

اره خوبه

بچه اولته؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی 🧸🍼 مامان نی نی 🧸🍼 هفته سی‌ونهم بارداری