اشکال نداره اندازه میلش میخوره دیگه اذیتش نکن پسر منم همینه به دکترم که گفتم گفت مشکلی نداره ولی کم کم تو خواب زیادش کن که تو بیداری هم به همون عادت میکنه میخوره...پسر من ۹۰تا میخورد تو خواب چندشب پشت هم ۱۲۰تا دادمش تو روز وقتی خیلی خواب داشت ۱۲۰تا میدادم دیگه عادت کرد وگرنه ۹۰تا بیشتر نمیخورد شماهم همینکارو کن
زینک بده بخوره اشتها آوره و چاق کننده است
منم دخترم همینه
قطره ویتامین چیزی نمیدی؟بعضی از قطره ها اشتهااوره خوبه
شاید واسه دندونش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.