۷ پاسخ

اره خوبه من چند باری یه تیکه گوشت راسته گوسفند میزنم سر چنگال رو گاز آبش و میگیرم بهش میدم بعدم خود گوشت و میدم دستش

من خودمم تاحالا نخوردم چه برسه به بچه

پسر من همه جور گوشت رو میخوره به جز کوبیده🤣

کباب برگ چیه

والا تا جایی ک وسعمون برسه حتما میدیم.

دخترمن کباب خیلی دوس داره میدم

دخترم گوشت و مرغ نمیخوره گیاه خواره ☺️☺️

سوال های مرتبط

مامان ملیسا جون 😘 مامان ملیسا جون 😘 ۲ سالگی