۷ پاسخ

این دارو ها آزاده چقدر خریدین

درود
پایینی اهن هست بهتره غروب بهش بده ک جذب بهتری داشته باشه بعدش میوه مثل پرتقال بخوره اثرش بیشتر میشه
بعدی مکمل مولتی هست صبح بعد از صبحانه بخوره چون اشتها زیاد میکنه معمولا
و بالایی هم فکر میکنم برای رشد قد اینا باشه (روش نوشته روزانه مقدارش هم زده )

وسطیه من خودم خوردم تو دوران کودکی صد در صد جوابه

مولتی ها سه سی سی قبل ناهار و شام
و قطره آهنم یک سی سی روزانه

سلام واسه جی خوبه

دکتر داده؟ برا چیه

وسطی عالیه

سوال های مرتبط

مامان ملیسا جون 😘 مامان ملیسا جون 😘 ۲ سالگی