عزیزم الان همه عصبی شدن سعی کن باهاش بحث نکنی هرچی گفت چیزی نگو
شوهر منم اینطوری شده اتفاقا بهش گفتم چرا انقدر عصبی شدی گفت میرم شهید میشم پشیمون میشی 😐😐
شوهر منم..منو ساییده جای زن و مرد عوض شده
خداییش زندگیا سخت شده، مردا هم بار مسئولیت و زن و بچه گردنشونه، کاسبیا خوابیده، جنگه ، فشار زیادی تحمل میکنند
از استرس. سر ب سرش نزار ولش کن
هیچی عزیزم تو بخث نکن
عزیزم من الان عصبی شدم و پراز استرسو اضطرابو تنشم بیچاره شوهرت که حق داره.این روزا حال هیچکس خوب نیست.
باور کن استرس و فشار محیط بیرونه چند روز بزار تو حال خودش باشه
بنظرم همه دیونه شدیم من خودم ب همه میپرم ازبساسترس دارم
باهاش حرف نزن به حال خودش بزارش عزیزم مردا پریود مغزی میشن😂
دقيقا شوهر منم همينه از استرس و فشاري كه روشون هست اينجوري شدن
باهاش بحث نگیر
اروم بش بگو چتهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.