ازمایش قند و تا کی میشه انجامش دادی؟

۳ پاسخ

از ۲۴ تا ۲۸ هفتگی . دکتر من گفت بهتره تا ۲۶ هفتگی انجامش بدی

میگن از ۲۴ تا ۲۸ هرچه زودتر بری بهتره زیاد ازمایش جالبی نیس

تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد