خانوما آزمایش قند واجبه؟ میشه انجامش نداد؟

۵ پاسخ

حتما باید انجام بشه

خیلی واجبه فقط قند نیست کم خونی و تیروئیدم هست حتما باید بری

واجبه

آره واجبه اگه دیابت داشته باشی برای خودت و بچه خطرناکه

عزیزم واجبه حتمآ برو

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ودوم بارداری